mysig lördag !

Hejsan!

Kom hem för en stund sedan, kanske 1 timme sen.
Idag har jag inte gjort så jätte mycket, men runt halv 5 åkte jag hem till min kära moder som jag inte träffat på jätte länge. Så det var både roligt & mysigt, var hemma runt 5 vid henne. Så vi pratade och sånt, sen runt 7 så satte vi oss och kollade på big brother !

Klockan 8 så kom pappa och hämtade mig så åkte vi och köpte falafel hehe, fast var rätt mätt så åt inte upp hela, bra och veta? ja jätte bra. Fick min älskade parfym av mamma idag också, Dior ♥ Den är så himla god, o ja man kan ingenting annat än att älska den. Somnade jätte tidigt igår, somnade klockan 10 och inatt vaknade jag av att jag hade mina kläder på mig och smink, usch..Men var jätte pigg då haha!

Aja ska alldeles strax gå o lägga mig nu, så väntar en mysig söndag imorgon. Städa och greja lite i rummet, sen till mormor med mamma och fixa lite i hennes lägenhet och sen ev. till mina kusiner o äta middag och sånt där. Senare så får det bli plugg, och btw vädret idag har ju varit helt underbart! Får hoppas att det håller i sig, hoppas att ni haft en bra lördag för det har jag haft ♥



dagens outfit



älskade parfym



Kommentarer
Postat av: Amanda

hej behöver ett litet råd. Vilken färg tycker du man ska ha på palladium?

2011-03-19 @ 22:50:09
Postat av: Anonym

Gud va mysigt och jätte fin är du vart är jeansen ifrån?

2011-03-20 @ 11:05:31
Postat av: Anonym

Åh, vart har du köpt det överkastet till sängen, skit fint!

2011-03-20 @ 23:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0