BORN TO BE SOMEBODY

Hej !
Idag så vaknade jag runt halv 12, så jag gick direkt ut och solade ett litet tag, fick lite färg iallafall, man få rju sola lite nu på tanke att min syster nog är neger nu haha. Men men sedan åkte jag iväg med pappa på lite ärenden, ska nog åka till min farfar senare. Tänkte köpa ett par byxor idag men det gör jag imorgon istället om det finns kvar. Känner att min blogg är lite tråkig just nu, skriver bara vad jag gör på dagarna och det kanske inte är så roligt att läsa, så jag ska tänka igenom vad jag kan ha mera, men nu på sommaren kanske jag inte uppdaterar så jätte mycket men jag ska försöka. Vi hörs later !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å vad söt klänning vad är den köpt och ´vad är mulberry väskan köpt? kram

2011-06-17 @ 11:21:40
Postat av: amanda

Man kan ju köpa mullberry väskor på NK



Man blir glad när du lägger ut outfits Celine! Så nu är jag nöjd :)

2011-06-17 @ 13:23:30
Postat av: Anonym

Jobbar din syster på att bli mörkhyad och sedan arbeta som slav i alanya?????????

2011-06-18 @ 12:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0