FIXA LITE GREJER

Godmorgon people !


Just nu sitter jag i köket och väntar på min kära pappa som ska komma hit o lämna lite grejer, han e så snäll och bäst. Efter det åker jag in till stan med mamma och gör lite ärenden, fint väder har vi idag också. Hoppas regnet bara öser ner när jag och mamma är utomlands hehe. Nädå ! Jag kan verkligen inte fatta att jag åker inatt typ, sen när jag kommer tillbaka är det bara 3 dagar kvar tills skolan börjar, suck...Men men sånt är livet, det är bara att ta igenom sig det. Senare när jag kommer hem så måste jag packa o lite så, kanske ska träffa Alice en liten stund också. Om det finns tid till det, men nu mäste jag dra, hoppas ni får en mega bra dag i solen. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0