DONE !!!

Heeej!


Nu sitter jag här o är alldeles varm, svettig, nervös, glad och ja allt möjligt. Om 4 timmar så åker vi hemifrån till flygplatsen, oherregud. Själva resan dit man ska är också resan liksom, en stor del hehe. Är så taggad, är bara lite trött men tror faktiskt inte att jag kommer få sömn inatt. Jag tar med mig datorn dit, ska försöka o blogga så gott jag kan beroende på hur internet är osv. Men först så ska jag njuta av Grekland och den härliga solen, det är riktigt bra väder där nu, så himla skönt. Ska försöka slänga in ett inlägg innan jag åker imorgon. Btw det var någon som undrade om jag hade varit i Grekland förut, ja det har jag faktiskt, har varit där 2 ggr men aldrig på rhodos så det ska bli roligt. Men ni får sova så gott så hörs vi nog imorgon innan jag åker, eller någon gång i Grekland eller när jag kommit hem. Hoppas ni får det underbar här i Sverige, med lite regn ;)

LOTS OF LOVE. ♥




härligt eller vad?



en fin strand i Rhodos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0