i know what you want

Hej!

Tänkte berätta om fredagen och lördag idag då
Fredag : jag åkte hem efter skolan och direkt efter det så åkte jag och pappa till IKEA, och köpte lite smått och gott, efter det så åkte vi och handlade mat. Vi åt hamburgare som pappa gjorde, skeet goda hehe. Iallafall sen så packade jag för jag sov över hos annis, så kom vid henne runt halv 7. Så gjorde vi iordning oss och drog på en fest som var sådär hehe, alla var typ jätte dragna när vi kom men jaja roligt folk iallafall. Bilder kommer komma senare när anna skickar.
Vi kom hem runt 1 tiden kanske? då gjorde vi god kvällsmat och kollade på film sen somnade vi.

Lördag : Idag så vaknade jag upp hos anna klockan 11 kanske, vi satte på en film och slappade lite, sen runt 12 kom pappa och hämtade mig så duschade jag och sånt, så nu har jag sminkat mig och tagit på mig och väntar på att mitt hår ska torka. Sedan åker jag, pappa & syster till mina gosiga kusiner med all släkt där och sånt och firar min söta kusin som fyller 11 år !
Nu måste jag dra, bilder kommer nog senare.
Puss




igår hos anna.



snygga ?



så lockigt hade jag igår, hade alltså inte plattat mitt hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0