God morgon

Vaknade för en stund sedan, gick & la mig hyffsat tidigt igår.
Eller iallafall för att vara lördag, idag ska jag in till stan och byta en tunika som jag köpte igår, den som jag inte la upp på bild. Senare tror jag att jag ska på middag hos min farbror o kusiner och sånt. Mysigt !
Om jag inte ska det så ska jag träffa töserna Jolina & Jennifer, men får ju se hur det blir med det, isåfall hittar vi säkert på någonting kul ♥

Btw om jag ska blogga så får ni faktiskt kommentera lite mera, inget roligt att blogga utan kommentarer
och sånt. Nu ska jag alldeles strax fixa mig, så vi hörs senare.

P&K




celine & lisa

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ååh gumman, va längesedan!

2011-01-23 @ 12:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0