härliga söndag

Godmorgon !
Kvällen blev väl inte så bra igår, eller jag åkte och mötte Jolina&Jennifer vid centralstationen vid typ kvart över 9, sen så åkte vi till den festen, men jag kände typ ingen där det var rätt oskönt folk. Så pappa fick komma och hämta mig, han är världens bästa. Så ja jag åkte hem och bara myste typ, och idag vaknade jag upp till världens goaste väder. SOOOL !
Så jag ska åka in till stan och möta min kära vän Anna, vi ska väl sätta oss vid något mysigt café och fika,detta ska bli en mysig dag. Skola imorgon, men bara 1 vecka kvar, sedan är det påsklov. Efter det så taggar vi sommarlovet!
Men nu ska jag fortsätta göra iordning lite, städa lite på rummet. Väntar på att anna ska bli klar.
Pöss

Kommentarer
Postat av: josse

Söt tunika vart är den ifrån? kram

2011-04-10 @ 13:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0