sunday

Heej !
Har haft en jätte mysig dag, jag brukar alltid hata söndagar. Men anna gjorde min dag och vädret, det har varit helt j*vla underbart. 17 grader, massor med folk ute i stan, älskar när folket kommer ur sina bo. Haha jaja whatever, jag&anna satte oss vid kanalen och köpte juice och wienerbröd, tog lite fina kort. Men det var helt kaos i stan idag, någon demonstration med sverigedemokraterna ungdom, det var helt kaos kan jag säga, flera poliser, aldrig sett så mycket haha. Iallafall nu sitter jag och kollar på BB med pappa och syster, ska äta ett ägg nu haha.
Imorgon är det måndag, då börjar skolan igen. Suck, orkar verkligen inte. Efter skolan ska jag åka och träna, gött. Sedan hem och plugga, men en sak är skönt, jag är ledig på torsdag denna veckan för jag ska till doktorn och sånt, gött. Nu ska jag fixa lite, vi hörs imorgon.
awesome

Kommentarer
Postat av: rebecka

vart har du köpt din linda carlen jacka ? :) kram

2011-04-12 @ 20:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0