SATAN I GATAN

Hooola !

Idag så började dagen med slöjdprov, det gick väl helt okej. Fattar bara inte varför man har prov i slöjd haha, men
aja nu är det gjort iallafall. Slutade runt 14.20, gött så efter det åkte jag hem en liten stund och därefter åkte jag och
syster hem till mamma, eller ja vi åkte till en restaurang i närheten av oss. Åt gött kött med bearneisesås, mums.
Sedan gick vi upp till mammi lite, eftet det följde jag med syrran till sportlife där hon skulle sola, sen hem. Och nu
sitter jag här, imorgon är det studiedag! Wohoo, ska träna med Chloé vet inte vilken tid ännu, men annars vet jag
inte vad jag ska göra. TTYL maybe. ♥




mums..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0