träning är en livsstil

Heeeej !

Nu ska jag alldeles strax sätta mig och plugga lite, skön dag idag faktiskt. Måndagar är inte så jobbiga för mig, rättare sagt så är tisdagar jobbigare. Iallfall idag efter skolan så åkte jag med syster & kollade på min väska som blir min någon dag i veckan skulle jag tro. Senare åkte jag vidare till gymmet och gymmade 2 timmar, bra jobbat !
Sen så åkte jag hem till mamma och hämtade en tröja, sen så åkte jag till stan o kollade på träningstights, sen så åkte jag hem. Nu har jag ätit och ska plugga nu, puss.

Imorgon efter skolan ska jag träffa mina goseposisar Elsa&Lisa, wohooo.
Bye



Kommentarer
Postat av: Amanda

Heej! Vart har du köpt Linda Carlén jackan ?:)

2011-05-03 @ 07:43:01
Postat av: Anonym

Snygg!

2011-05-03 @ 11:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0