SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Postat av Linnea :
Vilka är dina favoritmärken på väskor?
Kan du tipsa om någon/några snygga väskor för runt 3000 lappen?
Vad kommer vara det hetaste i sommar?
svar : Hej ! Mina favoritmärken på väskor är nog mulberry,campomaggi & belstaff.
Och jag har verkligen ingen aning om några väskor som kostar runt 3000:- men jag vet att några belstaff väskor gör det iallafall, så du kan ju gå in på deras hemsida o kolla. Det hetaste i sommar tror jag är magtröjor, stickat, och nit shorts och primeboots ofc! KRAM
Postat av Be :
bästa minnet?
favorit mat?
första kärleken? :)

svar : Har många bästa minnen, men ett av mitt absoluta bästa är väl turkiet som jag var i förra sommaren, det var verkligen underbart där, men sen alla gånger jag sovit på avalon också, och mycket mera.
Min favorit mat är nog tacos & kött med bearneisesås, mums hehe.
Jag har inte direkt haft någon första kärlek, har inte haft något direkt seriöst förhållande.
Postat av: Frida Bladh Rydén
Har du din naturliha hårfärg, eller är håret färgat?
Är du oskuld?
vilka är dina närmaste vänner?
vilka bloggar läser du?
hur skulle du beskriva dig själv?
svar : Nej jag har inte min naturliga hårfärg, eller jag blekte mitt hår förra sommaren, eller typ i augusti, men min naturliga hårfärg är blond ändå så ja jag har bara lite ljusare nu, men ska låta mitt hår växa ut till min vanliga färg, ja jag är oskuld. Jag har många nära vänner, så vill inte nämna namn ifall jag glömmer någon, men jag hoppas att ni vet vilka ni är. Jag läser mina vänners bloggar, som sannas, denielles, alice's & jennifers, och lite andra, sedan så läser jag de kändas också, kenzas, paow & foki, kissies.
Jag skulle beskriva mig själv som omtänksam, glad, empatisk, och ja. SKRATTFULL eheh
PUSS
Postat av: Jennifer
vilka stora bloggar följer du dagligen? :)
svar : Fokis är nog den enda jag följer dagligen, det är den enda som är riktig intressant tycker jag hehe. KRAM
Hur mycket pengar får du i månaden ungefär?:)
Hur mycket pengar jag har eller hur mycket jag får är ingenting jag vill ta upp här i bloggen :)
har dina föräldrar mycket pengar? du har nämligen sjukt snygga kläder, som tyvärr är för dyra för min plånbok :(
vilket gym tränar du på?

Se längre upp, men tack så jätte mycket !
Jag tränar på friskis&svettis, men om mindre än 1 år ska jag börja träna på sportlife.

Postat av: Josefin Nilsson
Hur gammal är du och vilken mascara använder du?

Jag är 15 år i September, jag använder många olika mascaror, men den jag använder just nu är denna.
Postat av: chloe
Vilka bloggar följer du? 
Vilka är dina närmsta vänner? 
Har du något som du älskar med dig själv? Samt tycker mindre om? 
Ditt favorit plagg? 
pusss Cill :D
svar : Kolla längre upp =D
Hmm, älskar och älskar, men jag är rätt så nöjd med mitt hår och mina ögon, och mina ben är jag rätt så nöjd med. Som jag tycker mindre om är nog min näsa hehe.
Har många plagg som jag gillar mycket, men jag älskar mina primeboots och min belstaff jacka.
PUSS
Postat av: Amanda
Kan du lägga in outfits varje dag typ? Snäälla?
Vilket gymnasium vill du gå (om du skulle valt i år)?
Vad är inne till sommarn (i kläd och skor och smyckesväg)?

svar : Ja jag ska absolut försöka med det, men har väldigt mycket i skolan nu det sista, men kan försöka.
Jag skulle nog valt bernadotte eller vittra.
Hmm, i kläd och skor kan du se längre upp, men i smyckesväg tror jag att ringar nog blir väldigt populärt, eller det är ju det, och ja armband. kramis

Postat av: janina
varför har vi inte träffats på 1000000 år :(

svar: Heeej janinis, jag vet inte och det suger, men snart ska vi bannemej ses ! pusselipuss
nolita jeans jacka eller linda carlens jacka?
vad tycker du man ska ha till lindas jackà?:)
svar: BÅDA ! båda är lika snygga verkligen, och ja till linda jackan så kan man nästan ha vad som helst, men svarta byxor är väldigt fint till den. kram
vad är ditt favoritplagg ?
svar: se längre upp ! kram
Vart ligger butiken Charlotte ?
svar : den ligger på drottninggatan 28 i Göteborg.

vart kommer din jeansjacka och din stora väska från?:)

svar : Vet inte riktigt vilka du menar, har många väskor och många jackor ;)
hur lång är du & hur mycket väger du?
perfektis !
svar : Jag är 1,65 & väger vet jag faktiskt inte exakt. Perfekt är jag nog inte, men tack ! PUSS
Vad är du nöjdast med på din kropp och utseende ?
och vad är du mest missnöjdat med?
du är sjukt fin celine!:)

svar : Åh tack så jätte mycket !!
se längre upp, kramkram.

Kan inte du ha en bloppis med kläder du inte användeR?:)
svar : Skulle vi nog kunna fixa, kraam.
Vilken är den syggaste killen(kändis) du vet?
Vilken är din favorit film? kramis
svar : Hm, Chris Brown, Taylor lautner & Justin Bieber hehe.
Favoritfilm, avatar tror jag ehehe. KRAM

vilken är din favorit affär?:)
svar : Raglady, TARA, & fiorucci, h&m också.
Har du och din syster bra kontakt eller va man säger?:)
vad bråkar ni om när ni gör det?
svar : Ja det har vi faktiskt, ganska iallafall.
Vi bråkade väldigt mycket när vi var mindre, men mycket bättre nu, och om vi bråkar så vet jag faktiskt inte, vi kan små tjaffsa ibland, men inget stort bråk. Vi har mognat till ! kram
varför bor du nästan bara hos din pappa?
och vart bor han och vart bor din mamma?:)
Kram

svar : personliga skäl, pappa bor i partille & mamma i göteborg. KRAM
Hur gammal är du och har du hållt på med någon sport kramis
svar : Jag är 15 år i september, ja jag har hållt på med många sporter, men just nu så gymmar jag bara. kram
Känner du press för att vara smal/snygg inför sommaren?
Tips på hur man kan matcha tunna svarta leggings/strumpbyxor? :)
Har du bra betyg i skolan?
svar : Nej det gör jag faktiskt inte, bryr mig inte så mycket, jag ser ut som jag gör, ta det eller dra liksom, så jag tänker. Jag gör mig inte snygg för någon annan !
Ja, till någon snygg tunika kanske, eller till snygga slitna shorts.
Ja jag har rätt okej faktiskt, vill ha högre men jag kämpar på ;)
dricker du ? aldrig/sällan/ibland/ofta?
röker du ? aldrig/sällan/ibland/ofta

svar : dricker gör jag sällan, nästan aldrig, och röker har jag aldrig gjort och kommer aldrig att göra, jag vill att min kropp ska må bra och den mår bra utan sån skit. Och har roligt utan att dricka, kram.
I inlägget natti har du på dig en blommig tunika vart är den ifrån och hur gammal är du? massa kramar
svar : kommer faktiskt inte ihåg ! se där uppe, kramar till dig.
Blir du vän med blogg läsare på fb?

svar : Jajamän. Om du skriver att du är en bloggläsare  i meddelande ;)
Hur många besökare har du varjedag?

svar : från 70 till 150 kanske. KRAM
Vart kommer tunikan ifrån/vilken märke som du har på dig här? Älskar din blogg
http://celineloves.blogg.se/2011/january/dagens-outfit.html#comment
svar : Den kommer från fiorucci och är märket andersen&lauth, KRAM. O tack så mycket.
FÖRLÅT FÖR SENA SVAR, MEN HAR HAFT MYCKET, HOPPAS NI ÄR NÖJDA.
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0