SOL SOL SKIN SOM DU ÄR

Heeeeej !

Jag är väldigt glad för jag älskar mitt liv just nu, idag började dagen med att jag åkte med min bästa pappa och handlade en militär jacka till mig, fast det är inte sån som alla andra har, puuuh. Sån vill jag ju inte ha ;)
Men nu alldeles strax ska jag åka iväg igen till min lilla kusin som fyller 1 år idag så vi ska käka lite tårta, mums!
Kan visa bilder på jackan senare, och vädret? det är ju helt underbaart.Tror jag dör!

Efter jag varit hos min kusin så träffar jag världens bästa anna, vet inte ännu vad vi hittar på. Får se, TTYL & ta vara på denna solen vi får nu, det är ju rena sommar vädret. PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut jackan dåå (aa)

2011-05-09 @ 19:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0