HISS TILL GOA SOMMAR PARFYMER

Nu tänkte jag tipsa & hissa lite goa parfymer, eftersom att jag verkligen älskar parfymer. Har minst 10 stycken, och har alla möjliga dofter här hemma hos mig. Men tänkte välja ut några som är goa nu till sommaren som jag har !




1. Denna goa doft, som heter Miss Dior Chérie. Den doftar så himla rent och fräsht, och lite fruktig & blommig. Rekomenderar den starkt, vet inte riktigt priset för mamma köpte den till mig, men den är rätt dyr, tyvärr.


2. Denna jätte goa Chloé parfymen, jätte ren och doftar också lite blommig. Svårt att beskriva den, men jätte god verkligen. Den är också rätt dyr men värd pengarna.


3. Ed hardy parfymen, som nog alla har luktat på. Nej inte alla kanske, men dem flesta. Har själv 2 stycken sånna här och den har alltid varit min favorit parfym sen den kom ut. Har till och med body lotion och dusch kräm haha, men den luktar såå gott. Kan inte förklara haha, men den ligger runt 900:- skulle jag tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0