FRIDAY baby

maah !

Förlåt att uppdateringen varit kass idag, jag som typ skrev igår att jag skulle börja uppdatera mycket, men jaja. Det blev som det blev. Idag började jag kvart i 10, och slutade 11.50, jätte skönt. Efter skolan så åkte jag in till stan med min fina vän Anna, hon är nog världens bästa vän. ♥ Vi gick runt och hittade as snögga kläder till henne, känner att jag också måste shoppa snart. Kanske imorgon ? Aja efter det så skulle jag gymmat med min syster men det blev helt krångligt så jag gick och gymmade själv, är så stolt över mig själv. Gymmade riktigt länge idag också, 2 timmar & 30 minuter. När jag var klar så var jag riktigt trött och åkte bara hem, åt god tacos som pappi hade lagat och har duschat och lite smått o gott. En slapp fredag ! Har kollat på väder prognosen också och sett att det ska bli riktigt fint väder nästa vecka och i helgen, riktigt nice. Blir ingen mera uppdatering ikväll då jag alldeles strax ska lägga mig och sova, är trött efter gymmet. Hoppas ni haft/har en bra fredag !



okej, jag ska sluta att vara så himla ego..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0