L'Amour et la Violence

Har bara tagit det lugnt ikväll, tänt lite ljus i rummet & lyssnat på musik, ätit en go middag med min fina pappa och ja bara haft det mysigt, haft en bra midsommar. Man måste inte dricka & supa sig full för att visa att det är en högtid. Men men dagarna för mig kommer väl också, men jag skulle gärna spenderat en kväll på gymmet men det är tyvärr stängt hehe. Imorgon får jag se vad dagen har att erbjuda, har kollat lite resor idag för ska förhoppningsvis åka utomlands med min mamma, har hittat några. Men ska kolla runt lite på internet nu, vi hörs imorgon.

Hoppas att ni inte är allt för fulla nu ni som dricker, ta hand om er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0