Trött, stressad, men mest glad

Jag är allt på samma gång, men jag är mest glad för snart åker jag, eller ja inatt så ger jag mig av till flygplatsen, kommer nog inte kunna sova, har laddat ner lite filmer till flyget, take one - swedish house mafia gör min resa, har  sett den flera gånger o´ch kan aldrig sluta se den heller. Men men idag så har jag och mammma varit i stan dårå, köpt solkräm, kjol, öronproppar haha, godis, och lite annat. Är jätte nöjd med mitt köp med kjolen, och jag har nästan packat klart, men jag kollar senare ikväll o så så jag har med mig allting. Det kommer uppdatering senare i think, ikväll blir det att äta tacos med sanna,syster&mamma, mysigt. Men alla gosiga läsare, vi hörs senare.

LOVE

kjolen jag köpte idag :




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0