LOV3

Igår så sov Elsa hos mig tills idag,så igår kväll gick vi ner till hamnen och tog lite bilder där för jag bor till ju rätt nära där. Sen senare så träffade vi Dihlan & Daniel, så snackade vi och chillade lite med dem typ kl 2 på natten? Haha. Jaja sedan gick jag och Elsa in och kollade på film, vaknade idag, åt frukost, kollade skräckis. Sen så åkte jag in till stan och mötte min saknade Lisa så tog vi oss en fika och sedan gick vi runt på stan o chillade lite o sånt. Mysig dag! Efter det så gick jag franskas och mötte denielle,sanna&adam. Åkte hem med sanna&denielle så ja, nu sitter jag här. Ska alldeles strax sätta på en film och kolla på i sängen. Imorgon ska jag in till stan och köpa lite saker. Vi hörs då, puss.


Bilder från igår :









MER BILDER IMORGON KOMMER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0