GOTHIA OPENING CEREMONY 2011

Heeeeeeej underbart folk !


Idag så vaknade jag för att sedan göra iording mig och träffa nathalie,jolina&jennifer och deras kompisar, vi stack till heden och kollade lite gothia cup. Det har äntligen börjat, och jag är så jävla glad. Det bästa på hela sommaren! Så ja nu är jag hemma igen och fixar mig tills ikväll, då vi ska på gothia invigningen. Fyfan vad jag älskar mitt liv just nu, sommar & gothia, hela stämningen i stan är så himla mycket bättre. Nu ska jag återgå till att göra iordning mig, ni får outfit och facelook. PUSS












Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin du är Celine! P E R F E K T I O N

2011-07-18 @ 22:48:05
Postat av: Anonym

Hur var gothia invigningen? :)

2011-07-20 @ 18:28:52
Postat av: ALICE

Svar: Ska du säga, vackra människa! <3

2011-07-24 @ 23:08:49
URL: http://anythingalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0