GLAD !!!

Heeeeeeeeej !


Idag är jag riktigt glad, åkte in till stan med sanna&denielle förut där jag köpte en jätte fin kjol & tröja på fiorucci, nöjd tjej ! Så lite senare åkte vi hem och åt, och gissa vad jag & mamma gjorde efter det !? Vi bokade en resa till Rhodos i Grekland, så dit åker jag ensam med min mamma på söndag. Vi blir borta i två veckor, och det ska bli såå himla härligt, så nu kommer jag vara mega glad hehe. Kan inte ens fatta att jag ska åka ännu, fattar la det då jag står på landvetter och väntar på flyget. Jag ska slappna av och ladda upp mig till skolan och bara umgås med min mamma, ska försöka blogga lite & ta mycket bilder. Så ja nu sitter jag här och skriver packningslista, vi hörs nog imorgon.

PEACE AND LOVE



Kommentarer
Postat av: Anonym

Å vad härligt!

Kan du visa bild på tröjan och kjolen?? kramis

2011-07-29 @ 11:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0