varit ute o sprungit

Hej !

Idag är det söndag, och jag har nyss ätit tacos..Innan det så var jag ute och sprang med syster min, o herre gud det var jätte jobbigt för vi har 2 jätte långa backar vid oss som är sket jobbiga ! Men dem är bra för där tränar man ju rompan och benen hehe. Så det kunde inte bli bättre med tacos efteråt, så nu är jag laddad igen.
Skola imorgon, ush ush men vi får hoppas på att denna veckan går snabbt.
Imorgon efter skolan så ska jag träffa min älskade bästavän Ebba, vi tar väl en liten fika och sånt mysigt som vi brukar göra, sen ska jag göra lite andra saker.
Ska nog till allum och köpa ett linne som jag letat efter jätte länge, eller jag har sett det flr längesedan men det har alltid varit slut. Ska kolla imorgon om det finns kvar för då köper jag det och ni får se bild på det imorgon ♥

Nu ska jag njuta av det sista timmarna på denna söndagen, så det blir nog ingen mer uppdatering idag !
Så vi hörs imorgon, puss o kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0