Solig söndag

Godmorgon !

Vaknade klockan 10 idag, skönt att vakna hyffsat tidigt iallafall, så man inte sover bort hela dagen.
Idag är det som sagt söndag, vilket jag hatar för det är nog den segaste dagen jag vet. Man ska ladda upp inför en tuff skolvecka och allting är dött ute. Så ja varför inte göra någonting bra av denna dagen och gå ut o ta en skön promenad ? Fika med en kompis ? Osv.

Det ska inte jag göra idag iallafall, jag ska göra en sak först, sedan plugga & sen gå ut o promenera med pappa & syster. Nu ska jag göra mig iordning för dagen, funderar på att slänga på mig mina flaggconverse, kanske lite kallt ? hmm får se hehe. Vi hörs senare ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

BLOGGA MERA! :D

2011-02-06 @ 11:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0