ändrade planer

Heey !

Var uppe riktigt tidigt idag, vi skulle ju åkt till danmark men det visade sig att det hade blivit fel med bokningen och systemet mellan bankerna, så det hade inte genomförts. Men men, nu sitter jag här och borstar tänderna och är iordning fixad, ska åka med min bästa pappa på några ärenden senare ska jag åka till mammas jobb och äta lunch med henne, sen så åkte jag vidare för att träffa Alice. Mysigt ! Ser inte ut som att vädret är så soligt idag, men solen kommer då o då,hoppas att det blir bättre framåt dagen.

Dock har jag ångest för jag vet inte vad jag ska ha för skor eller byxor, har för mycket att välja mellan helt enkelt haha. Senare så kommer Agnes till göteborg, oherre vad jag har saknat henne, kan säkert vara med henne och syster lite senare =D
Nu ska jag fortsätta och göra mig iordning så ska jag mobil blogga lite sen, pusselipuss.

TTYL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0