SOMEONE LIKE YOU

Hejsan!


Inte uppdaterat så mycket nu, men det beror på att jag varit upptagen och väldigt trött. Jag har ont í huvudet så trött jag är nu, varför sover jag inte? Jo för jag måste ju plugga. Imorgon blir det ingen skola för mig för jag börjar ju 20 i 10 men ska till doktorn klockan 11 och kolla till min rygg, jag går ju dit ca.2 ggr per år tror jag det är, för jag har ju sne rygg så jag kollar till den så den inte blir mer sne och sånt. Så ja och efter det så åker jag ju nog inte tillbaka till skolan. Men lite senare så ska jag träffa Jolina, vad vi ska göra är lite privat men ska bli mysigt.

Och idag så hade vi ju en man som har varit drogmissbrukare, Per lifvergren, jag började gråta. Så rörd jag blev, och han berättade även om hur hans uppväxt var och att han blev mobbad, kände faktiskt igen mig i vissa ord han sa. Men jag blev väldigt imponerad, att så mycket han gått igenom och att han kan stå o berätta det för ca 72 elever, det är starkt. Hittade en länk där man kan läsa lite om honom så  klicka här så kommer du dit.
Efter skolan åkte jag direkt hem och har sovit lite, o ätit nu. Ska plugga nu så vi hörs kanske sen.


P-U-S-S




happy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0