SCHOOL,TRAINING, EAT,HOME,ALLUM,HOME, TV, SLEEP

Heeeeeey !

Kom nyss hem från Allum där jag var med min syster, men idag har skoldagen varit helt underbaaar.
Började kvart i 9 vid korsvägen, där vi skulle på en föreläsning där det var en kille som föreläste om homosexualitet, han var själv homosexuell. Han var jätte gosig, iallafall sen hade vi typ rast 2 timmar, as soft..Så jag,alice&cissi gick till le pain francais och åt våran lunch, jätte gött.
Sedan efter lunchrasten så skulle vi vidare till chalmers så labbade vi där&vi fick göra våra egna parfymer, och min vann, haha trodde verkligen inte det. Men den var la god! Slutade runt halv 3, så direkt efter det åkte jag till gymmet och pressade 2 timmar & 15 minuter, riktigt stolt är jag över mig själv. Btw vi såg Fredrik Reinfeldt på kungsports med moderaterna haha, lite ballt.
Senare åkte jag hem och åt, flygande jakob som min kära pappa hade gjort, as gott. Sen efter det så frågade min syster om jag kunde följa med henne till allum och självklart så kunde jag det. Och nu är jag hemma, ska snart kolla lite Big Brother.

TTYL, PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0