YEAH

HEJ !

Igår efter skolan så åkte jag,cecilia&alice hem till alice, där vi bakade pizza och myste till det. För jag och cissi sov nämnligen hos alice tills idag,vi hade det jätte mysigt och roligt. Idag så när de åkte till skolan så åkte jag direkt hem för jag har massor inlämningar och sånt imorgon och jag ska ju vara borta imorgon från skolan så var tvungena tt göra klart allting idag så jag var hemma och pluggade massa, så nu är jag klar med det mesta, duktigt !
Imorgon ska jag faktiskt till danmark, det ska bli jätte roligt, men det är bara över dagen, kommer hem runt 6-7 så efter det ska jag träffa sanna o göra ett ärende hehe, juste beställde ett par nya MET byxor idag också, sånna jag har i rosa fast i beige. Älskar MET byxor, sköna byxor ehhehe. Men nu ska jag göra iordning mig så vi hörs imorgon, puss o nattii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0