FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT

Heeej !
Nu var det ett tag sedan, verkligen inte menat. Men jag har helt enkelt inte tagit min ork till att blogga, så är det ibland. Jag har varit väldigt trött nu de sistonde. Fast nu bloggar jag igen och ska försöka hålla i nu, och på tal om frågestunden så får jag helt enkelt svara på den när jag har tid, för som det ser ut nu så har jag inte det. Men det kanske kommer till helgen eller någonting, men ber så hemskt mycket om ursäkt.
Idag iallafall så var det en helt okej skoldag, efter skolan åkte jag och min fina vän Alice in till stan, där vi shoppade lite och hade det jätte mysigt tycker jag. Fick med mig några saker, som jag visar i mitt andra inlägg sen. Kameran sitter på ladning nu så ska ta kort sen. Nu sitter jag här med NO framför mig, har hemprov i det så jag måste plugga nu. Så ja, vi hörs la senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0