VI LEVER BARA 1 GÅNG

Jag har tänkt på en sak, eller tänkt och tänkt, jag tänker på det varje dag och det är en sak som berör mig väldigt mycket, som inte alls många vet så har jag gått igenom rätt mycket, men ingenting jag kommer att ta upp här i bloggen och det är bara sånt jag säger till mina närmaste, inte ens det. Men det har fått mig att tänka, vi lever bara en gång, och den gången är inte länge, det är som 1 sekund typ, om ni fattar vad jag menar?
Så jag tycker att man ska ta vara på sina fina & närma vänner man har, och sin familj, som man kan umgås och ha roligt med, och dela sin kärlek med.
Vi föddes inte för att gå runt och vara snygga för allt folk, visst jag erkänner klart man vill se bra ut och bryr sig om vad man har på sig, men jag erkänner att jag blivit bättre med det, förut var det så att jag kunde kommentera vad folk hade på sig, men jag gör det ALDRIG längre. Och jag har haft så dålig självkänsla & självförtroende men jag jobbar på det, och det har blivit så mycket bättre. Jag orkar inte bry mig längre om vad folk tycker om mig, om dom tycker jag är ful, so what? jag är konstig? so what liksom, jag är inte här för att göra dig lycklig :)
Så ta vara på din familj och lev istället, för att vara så självupptagen med hur du ser ut och allting, du föddes som du gjorde och det är ingenting att göra åt, var glad istället för att DU just var den som fick komma till jorden och uppleva allting detta.

Avatar filmen, som jag tror dem flesta sett. Det påminner mig så mycket om detta, för det är nästan så jag ser på denna naturen och sånt vi har här, det är helt sjukt vad vackert det är ändå ? Alla blommor och allting, bara att vi i är så vana vid att se det, och allting handlar ju om pengar så det är la inte så många som lägger märke till det.
Det är iallafall detta jag går och tänker på dagligen, och jag har förändrats så mycket, jag bryr mig inte alls mycket längre, tack vare min pappa dels som har stöttat mig så mycket ♥ sen har ju hela min familj&vänner gjort mycket också.

Det jag ville säga med detta var att bry dig inte om vad andra tycker om dig, var den du känner att du är, och ta vara på dina vänner&familj och denna tid du har på jorden.

PEACE











Haar så mycket bilder som jag skulle vilja visa på mina nära o kära, men jag hoppas ni vet vilka ni är ändå.

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Åh, Céline, du gör mig helt varm inombords. Det du skriver kommer från hjärtat och man blir så himla rörd. Jättefina bilder också.

Kram!

2011-05-21 @ 12:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0