TISDAG

Jajamensan!


Tisdag avklarad hähä, ne men den var rätt skön faktiskt.
Började klockan 08.45 vid grönsakstorget då vi skulle på en workshop om sex o samlevnad, vi har ju kärlekstema nu i skolan hehe, men det var la rätt kul. Senare till skolan för att ha EA i 30 min, sen lunch och sen idrott sen så åkte vi tillbaka till skolan igen då det var en tjej som föreläste om sjukdomen HIV, som hon själv hade. Jag älskar att lyssna på sånt haha, så intressant.
Efter skolan åkte jag in till stan och mötte Elsa, sen så kom Lisa. Världens goaste tjejer!
Sen så gick lisa så jag och elsa var med varandra en stund, sedan åkte vi hem och då åt jag.
Nu ska jag alldeles strax plugga, har matte prov imorgon & orientering, får se hur det går, har ju sååå jobbig allergi, det är sjukt. Kan få svårt att andas ibland.

Nu ska jag plugga, TTYL.


Kommentarer
Postat av: denielle

tisdag menar du väl?

2011-05-04 @ 00:33:16
URL: http://deandess.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tisdag eller? Love your blog!

2011-05-04 @ 07:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0