TELL ME WHY

Nu är jag hemma från en grymt skön och mysig dag. Började med att jag och pappa åkte runt i lite olika affärer och sånt, vädret har ju varit helt underbart idag. Synd att det ska regna imorgon...Runt 20 över 4 mötte jag upp Chloé & hennes kompis Daniel, så vi gymmade. Riktigt duktiga är vi, sedan så gick jag och min fina vän Chloé till ett sushi ställe som var helt fullt, så tänkte vi gå till paprika i nordstan men då så såg vi att det var ett ny öppnat sushi ställe som hade 20% rabatt för det var nytt, så vi gick dit. Det var jätte gott och fräsht och allting, vi tog med oss maten och satte oss vid kanalen och snackade om allting. Vi hade det verkligen jätte mysigt ! Senare så gick vi till bussen, eller jag hade nyss missat min buss så jag tänkte då kan jag ju lika gärna gå till hm, så gick jag dit och köpte bh eheh. Behövde det, men nu är jag äntligen hemma och ska hoppa in i duschen. TTYL




GOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0