SAY YOU, SAY ME

Tjenare !

Kom hem för en liten stund sedan, dagen såg ut såhär, började halv 9 och slutade klockan 2. Skönt, efter skolan så åkte jag in till stan med Anna, kollade klänningar och sånt, hon köpte en jätte vacker klänning. Tror jag dör !
Men runt klockan 5 så åkte jag till gymmet och pressade, nej men jag tränade faktiskt 2 timmar idag också, gud vad duktig jag är. Imorgon ska jag faktiskt ta mig en vilo dag, men jag mår sååå bra av att träna, det är sjukt. Iallafall klockan 20 över 7 kom min bästa pappa och hämtade mig, så åkte vi till ett gatukök i frölunda, sibylla, det är as gött där. Köpte en kebabsallad, det är faktiskt nyttigt såå. Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen och sedan välja kläder tills imorgon, men jag hör av mig senare. PUSS









♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du visa din nya jacka? kram

2011-05-11 @ 22:38:13
Postat av: Sanna

Fin du är Celine!!

2011-05-12 @ 14:30:32
URL: http://deandess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0