HOME SWEET HOME

Hej !

Kom hem för ca. en halv timme sedan, idag så var jag ju hos doktorn och kollade min rygg igen, och nu har jag typ växt klart och min rygg har inte blivit sneare, så jag ska inte tillbaka dit någon mer gång, wohooo. Haha så efter det åkte jag och pappa o handlade lite o sånt hihi, sen åkte jag hem och åt senare in till stan för att möta upp min fina vän Jolina så snackade vi lite om saker vi behövde reda ut, så nu är det gjort. Sen så gick vi vidare till gymmet, där vi först gick på ett pass som var as jobbigt, sen upp till gymmet. Duktiga tjejer, och nu har jag alldeles nyss ätit och ska sen duscha och plugga. Btw jag svarar på frågestunden i helgen, förlåt om det tagit ett tag.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0