FREDAG.LÖRDAG

Har verkligen haft fullt upp dessa 2 dagar, och imorgon så kommer jag också ha det. Iallafall i fredags så var jag ju i Danmark över dagen, det var jätte mysigt på resan dit och tillbaka, men i danmark så ösregnade det, så det var mindre roligt. Men roligt att komma iväg lite iallafall, bilder från den dagen kommer in i morgon för just nu så orkar jag inte. Men vi var hemma ungefär kl 6, så då kom pappa och hämtade mig o min syster, sedan åkte vi hem för att senare åka in till stan o möta sanna, så vi åkte o mötte henne o Philip, så satte vi oss på franskas. Sedan åkte vi hem till Philip, sen var vi hemma runt halv 2, så jag var väldigt trött.
Idag så vaknade jag klockan 1, var verkligen jätte trött. Men åkte iallafall in till stan med sanna&syster, så vi har gjort lite mysiga saker, sedan så träffade vi Adam då vi satte oss på SOHO i ösregnet. Kom hem kl 10 ungefär, så nu sitter jag här och ska alldeles strax gå och lägga mig, har haft så fruktansvärt ont i huvudet idag, kanske beror på vädret. Justeja,fick med mig världens finaste klänning med mig idag. PUSS
klänningen jag köpte idag.

Kommentarer
Postat av: Saga Karlsson

Vart kommer klänningen ifrån? Den var jätte söt / Saga

2011-05-29 @ 00:05:35
Postat av: Amanda

I vilken affär köpte du klänningen?

2011-05-29 @ 15:13:11
Postat av: Anonym

Vilken affär kommer klänningen från?:)

2011-05-29 @ 16:32:12
Postat av: Anonym

Vilken affär kommer klänningen från?:)

2011-05-29 @ 16:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0