FINNS DET EN SÅ FINNS DET FLERA

Heeej !
Det var några timmar sen nu, men jag fastnade totalt framför datorn hemma hos mamma, kollade igenom alla bilder från när vi varit utomlands, Grekland, Turkiet, New york och massor med annat. Blev tårögd kan jag säga, för jag saknar det så himla mycket. Men men åkte hem ifrån  mamma runt 20 över 8, sen hämtade pappa mig vid centralstationen, så vi åkte och köpte lite mat. För har inte ätit någonting idag typ, revbensspjäll ♥
Nu sitter jag här nyduschad och ska strax göra iordning håret tills imorgon, har bara en lektion imorgon, eller lektion och lektion hehe, vi har bara arobics eller vad det heter, på friskis och svettis. För vi har haft sån aktivitets vecka. Så imorgon börjar jag 10 sen efter det slutar jag, då ska jag sola med Alice. Sen senare när anna har slutat så ska jag vara med henne, LOVE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0