kärlek till rubrik

Heeeej !

Inte bloggat på länge, men bryr mig inte hehee.
Idag är det måndag och den är äntligen avklarad, skulle tränat med Jolina men det passet vi skulle gå på var fullt så vi fick åka hem igen för jag kunde inte gå på något senare pass för ja, plugget går faktiskt före detta läge.

Tror jag håller på att bli sjuk, känner mig lite hängig..Fryser och känner mig lite tjock i halsen, får hoppas på att jag inte blir sjuk för då kommer jag missa så mycket i skolan och det vill jag icke !

TTYL MAYBE


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste säga att jag verkligen älskar din blogg !

2011-03-13 @ 15:41:54
Postat av: Anonym

Asså vet du hur jävla fin du e? vad använder du för smink och hårprodukter?? kramis

2011-03-16 @ 14:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0