SORRY

Hej & förlåtförlåt för dålig uppdatering, har varit så arg p åmig själv för att jag inte uppdaterat. Anledningen till varför är för att jag helt enkelt inte har orkat. Men igår så var jag i stan och köpte lite saker, eller små saker. Köpte en Lise sandahl tunika,jätte söt. O sedan maskara och deoderant hehe.
Idag - Har jag i stortsätt bara varit hemma, åkte iväg med pappa till HORNBACH bara och köpte lite smått, men annars har jag verkligen inte gjort någonting. Imorgon ska jag åka till ikea med bästa pappa tidigt på morgonen och senare på dagen träffar jag Jolina tror jag. Btw beställde hem en tunika & en långklänning nyss.
¨
söt på sommaren.
klänningen jag också beställde.
Sen ska jag nog beställa hem ett par skor, men är lite osäker, måste pröva storleken osv men här får ni en bild iallafall & jag ska bli bättre på att uppdatera men alla har sina dagar, PEACE OUT.
erkänn snygga !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0