SOMMARLOV

Hej !
Ingen bra uppdatering idag, men har haft fullt upp. Hade ju som sagt skolavslutning idag, äntligen.
Efter skolavslutningen så åkte jag&anna in till stan och åt lunch på jensens böfhus, hehe, det var la änna helt okej. Efter det gick vi runt och kollade lite, ska köpa massor med saker imorgon. Senare mötte jag upp min syster så gick  jag med min syster på några ärenden, skulle köpt ett par toms skor men dem köper jag imorgon istället.
Senare åkte vi hem o sen in till stan igen för att äta middag på palace, som vi alltid gör på våra skolavslutningar, alltid lika mysigt. Efter det så åkte jag o pappa o lämnade denielle vid landvetter, då hon skulle till sanna, hn åker ju till alanya imorgon, och är sååå avundsjuk hehe. Men min dag kommer också om 2 år hehe.
Har haft en bra dag, vi hörs imon.
'

Kommentarer
Postat av: anonym

Är det en äkta hermes birkin? :)

2011-06-15 @ 23:59:38
Postat av: julia

sjukt fin klänning, vart är den ifrån? :) puss

2011-06-19 @ 16:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0