MIDSOMMAR AFTON

Hej !

Har inte haft så mycket humör till att blogga menmen, så blir det ibland. Idag är det ju som sagt midsommar, vilket det inte känns som, förra året så var jag utomlands vid denna tiden, jag saknar jätte mycket, sånt jag tänker på varje dag. Men snart åker jag igen får jag hoppas på.

Igår så åkte jag till gymmet och körde lite, har väldigt mycket träningsvärk idag, men det är skönt för då känns det som att man verkligen har arbetat. Efter jag hade gymmat klart så träffade jag min vän Jolina så vi satte oss på EH för en liten fika, där vi snackade lite. Efter det så gick vi runt i stan, flera timmar kändes det som. Fick med mig en jätte fin långkjol, som jag älskar, jätte fin o ha den när man är brun o utomlands hehe. Sen så fick jag även hem det grejerna jag beställde hem från H&M ni vet? Jätte nöjd blev jag, så bild blir det på de.

Nu ikväll så händer det inte så mycket för mig, det flesta festar ju men jag står faktiskt över det, känner inte att det är nödvändigt och det är jag stolt över hehe. Hoppas ni har haft en bra dag & får en fortsatt trevlig midsommar kväll, vid havet, hemma vid vardagsrummet, utomlands, ja allt det där. ´

PUSS ♥

kjolen jag köpte :





får vika ner den lite, för den är lite för lång annars, men ska nog byta till en mindre storlek.





kläderna jag fick hem som jag beställt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0