I LOVE A ONE NIGHT STAND

Hej !
Förlåt för dålig uppdatering, men idag så vaknade jag klockan 10 ungefär av att min mamma ringde och väckte mig hehe, så jag fixade mig för att åka till gymmet och träna med henne, men det var ett privat gym så när jag kom dit så fick jag inte träna för att jag inte var över 16 år, och jag var ändå med målsman ? Blev så jävla sur på den tanten, så icke sa nicke. Men då gick jag&mamma& min morbror ut till min mormor som bor i frölunda så handlade vi lite åt henne,s å åt vi sushi och fikade lite med kaffe o bullar, min kusin melvin kom även. Runt 6 tiden så åkte vi hem och då åkte jag hem till pappa så nu har vi ätit och sånt, ska alldeles strax hoppa in i duschen, och om någon dag ska jag beställa världens fetaste tshirt. Vi hörs senare, då jag kommer med lite kläd inlägg. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0