CHLOÉ MIN UNDERBARA VÄN

Hejsan !
Förlåt för sen uppdatering, men idag så hade jag friluftsdag i skolan, alltså hade vi friidrott på rambergsvallen, jätte segt verkligen. Men slutade runt halv 12, så efter det åkte jag vidare och tog mig ett gött solpass på meddo. Där efter åkte jag vidare hem till mamma och väntade på Chloé så hon skulle sluta skolan. Så senare åkte jag och träffade min fina,underbara,älskade vän chloé. Vi satte oss på espresso house och tog en mysig liten fika, sedan kollade vi lite i affärer sen så satte vi oss vid lejontrappan och hade jätte mysigt, och pratade om allt, uppskattar verkligen att jag har en vän som dig Chloé heeelt underbar !
Sen tog jag bussen hem kl 9 så åt jag kyckling strimlade med bacon, alltså det var grillat, as gott. Jag & Chloé bestämde oss också för att gymma imorgon, så det ska jag göra med henne. Ska tvätta av mitt smink nu alldeles strax & göra iordning mig för kvällen, vi hörs imorgon. Har haft en underbar dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0