ALLA DESSA NAMN GÖR MIG CRAZY

Hola!
Förlåt för sen uppdatering nu, men har helt enkelt inte varit hemma. Jag och alice åkte in till slottskogen och vi köpte kamben istället för kotlett för det var helt crazy haha. Men så köpte vi lite gott och åkte in till slottskogen där vi åt, mums det var as gott. Så där var vi ett bra tag faktiskt, det var väldigt mycket folk där. Efter det så åkte vi in till stan igen där vi gick till condecco och mötte alice's syster och satt där ett tag, men senare åkte vi hem..
Bilderna kommer förhoppningsvis in imorgon för har inte min sladd här, så ja den ska jag fixa tills imorgon, köpte ett as nice armband idag också. Vi hörs imorgon för nu ska jag sova ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

söten!

2011-06-07 @ 09:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0