You Got The Love

Hej !

Nu var det ett tag sen, men jag har helt enkelt inte haft lust, har inte orkat tänka på bloggen. Men mycket har jag gjort iallafall, har spenderat rätt många dagar med Oliver&Elsa, och bara Elsa också. Sen spenderat en helg med min Janina. Och så  har jag varit med lite annat folk, jag o janina träffade ett par as goa tyskar haha. Men nu är Gothia slut och det känns inte alls roligt, Sverige är så himla tråkigt nu, eller ja Göteborg iallafall. Idag ska jag inte göra så mycket, har fått skoskav så jag kan knappt gå, skulle tränat idag men nehe. Skulle träffat Oliver också, men vet ej hur det blir med det. Så ja nu är min farbror & hans tjej här o hälsar på så ska vi la fika eller något. Är rätt så seg idag, men jag hör av mig senare.

PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0