Strawberry

HEEEEJ !


Igår så träffade jag först min saknade Alicia inne i stan, så satte vi oss vid Frank's och tog oss varsinn fika. Och ja kollade runt lite, efter det så åkte jag vidare hem till min vän Jolina, där vi senare skulle bege oss med Josefin och grilla i slottskogen haha, men vi fick inte riktigt igång grillen för det blåste för mycket, så ja där satt vi och åt rå korv haha, så fick vi lösa det. Men det var väldigt segt, så ja vi gick och hyrde film men det hände lite saker där emellan så det slutade med att jag&jolina gick hem till henne och åt popcorn o kollade på filmen. Jätte mysigt! Alltså jag sov hos henne, så idag vaknade vi upp lite sega sådär, men vi gjorde oss några goa våfflor och sedan gjorde vi ordning oss för att träffa Chloé i stan, vi tog oss en go sallad på Frank's och snackade o hade det mysigt.

Efter det så köpte vi donuts haha, snackade lite, sen drog Jolina för hon var tvungen o fixa sig, skulle hängt med henne på en spontan fest men jag är alldeles för trött, men jag och chloé var kvar i stan och jag fick med mig en liten bikini hem, men men jag ska snart åka o handla med pappi så TTYL. ♥












Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du en sån där person som kan äta mycket onyttig mat och godis och sånt utan att gå upp i vikt/att det syns?

2011-07-02 @ 18:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0