SET FIRE TO THE RAIN

Heeeej !

Godmorgon, har nyss ätit frukost så ska strax gå ner i mitt rum för att göra iordning mig. Då jag ska träffa sophie, måste köpa lite saker till resan, bikini & kanske en hatt ? Får se. Men efter jag har varit med henne måste jag åka hem till pappa och sen så ska jag äta middag rätt sent idag, klockan 9 på restaurang flamingo, med min mamma&kusin& en från våran släkt som är här på besök hon bor i san franscisco och hennes kompis som bor här i Sverige & min morbror, så det blir rätt nice. Men nu ska jag göra iordning mig, tror jag uppdaterar sent ikväll, fast kan försöka klämma in ett inlägg. Och imorgon natt åker vi, asså natten till söndagen. Woho, ska bli brunbrun.

PUSS




Jag i Turkiet förra sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0