LOVE ME, SAY THAT YOU LOVE ME

Hola !


Förlåt för sen uppdatering, men har faktiskt varit ute väldigt mycket idag. Jag åkte till stan och träffade min älskade vän Alicia, så vi gick direkt och träffade hennes kompisar så var vi med dem, eller ja en av dem iallafall som hette Alexander ett bra tag iallafall haha. Så vi satte oss och fikade med honom, senare åkte vi hem till honom där vi träffade hans bror & hans kompis. Så chillade vi lite med dem, senare åkte jag & alicia in till stan och tog det lugnt där, drog till donken och ja. Snackade lite och så, senare runt halv 11 tror jag det var, så tog jag bussen hem. Efter det så pratade jag lite i telefon, okej jag skriver väldigt mycket i detalj men är väldigt trött nu. Vi kan höras imorgon, ska sova. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0