torsdag

Hejsan!

Idag så var det ju som sagt skola, började 09.40, som jag alltid gör på torsdagar. Det är alltid så skönt, att få den dära extra sovmorgonen. Dagen innan fredag och allting!

Iallafall sista lektionen hade vi idrott, kulkul förutom att jag hade ont i mitt knä hehe. Efter det så åkte jag in till stan där jag mötte min tös Jolina, följde med henne och åt o sedan så träffade vi Tove & Dénielle. Fick med mig lite saker hem idag, jaja. Hade en väldigt mysig och rolig dag.

Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen och sedan skriva på två inlämningar som ska in imorgon, ser fram emot denna helgen, den kommer nog bli awesome ! ♥




denna koftan på bilden köpte jag idag + 1 par vanliga pärl örhängen för jag tappade ett av mina på nyårsafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0