skola,stan,allum,plugga,sova

Heeej !

Idag är det måndag då, eller ja måndagen är rättare sagt över. Skööönt !
Måndagar brukar gå rätt så snabbt, slutade 10 i 3 idag. Efter det så åkte jag in till stan och mötte min älskade vän Ebba, vi tog oss en liten fika och sedan så gick vi runt och hade det allmänt mysigt. Jag diggar den tjejen starkt för hon e så speciell o underbar, nu vet ni, bra va?

Efter jag hade varit med henne skulle jag fixa en sak, sen så åkte jag till allum med syster & pappa så köpte jag mitt fina linne som alla köper nu :):):):)

Aja, nu har jag pluggat matte och ska fortsätta med det, men vi hörs imorgon.
Pusselipuss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin <3

2011-01-25 @ 16:04:44
Postat av: josse

åhh var har du köpt det? please svara. kram

2011-01-26 @ 16:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0