sportlov

Hejsan !

Har haft en liten bloggpaus kan man säga, eller har varit väldigt upptagen med mig själv och skolan. Men nu är det ju som sagt sportlov i en vecka. Precis vad jag behöver, rensa mina tankar och ladda min energi. Idag så hade vi inga lektioner i skolan för lärarna ville överraska oss så vi skulle mötas i bamba på morgonen så där skulle vi kolla på film och äta frukt haha, vad gulligt. Men vi slutade ungefär 10.40 idag. Jätte skönt, 1 timma tidigare än vad vi brukar.

Har inte haft världens bästa start på lovet. Har varit lite små depp idag, pågrund av olika saker. Men jaja nu ska jag alldeles strax lägga mig i sängen och lyssna på musik o bara tänka mig in i en annan värld. Så vi ses i dimman people. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0