ny duschad & fräsh...

Hejsan !

Nu sitter jag här alldeles ren och goo. Har nyss duschat, bäddat nytt i sängen, städat rummet och bara njutit av den sista vardagen på lovet. Nu väntar en lördag framför mig, då jag ska spendera den med min fina vän Ebba & annat gott folk. Ebbsi ska sova här imorgon, myselipys.

Idag har jag först varit på Ikea med världens bästa pappa, och min syster. Köpte lite ljus och sånt, för er som inte vet så är jag verkligen en ljus-älskare. Haha nej men jag älskar att göra det mysigt för lilla mig. Så ja nu sitrer jag här med några tända ljus & lyssnar på John Mayer. Kan det bli bättre? Nej !

Efter Ikea så åkte vi och handlade mat och sånt, resten av dagen har jag bara varit hemma och gjort sånt som behövs, tvättat lite och sånt. Imorgon ska ni få dagens outfit, vet att uppdateringen har varit kass men det är ju lov och då vill jag bara sova och slappa, o inte ha någonting att tänka på.
Nu ska jag alldeles strax lägga mig i sängen och spela lite tap zoo, haha neeerd

Sweet dreams ♥


Kommentarer
Postat av: josse

Du är så söt!

2011-02-19 @ 12:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0