SORRY DUDES

HEEEEEEEEEEEJ!

Nu var det ett väldans tag sedan jag bloggade, men har inte haft lust, har velat släppa bloggen lite och ni ser ju resultatet, det har jag gjort. Och jag är ju hemma från Grekland, har haft världens underbaraste 2 veckor med mamma. Kan göra ett inlägg om resan någon gång då jag har tid. Men nu har skolan satt igång och ja, back to the normal life. suck...Men jag är sjuk, har ont i lungorna, är jätte förkyld, ont i halsen och hostar. love my life typ, nee men pratade med en kompis och han sa att nästan alla hans kompisar som kommit hem från rhodos har tydligen blivit sjuka ? Jaja, så ja denna helgen har jag bara tagit det lugnt. Är ledig imorgon så ja, ännu en dag att vila. Vi hörs, love.





dagen innan grekland tog jag denna bilden hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0