underbart väder, underbart liv!

Heeeej !


Jag är på jätte bra humör, och har inte bloggat så bra. Men det hoppas jag att ni förstår nu när det är fint väder ?
Iallafall igår var det jätte mysigt och roligt med alice & max. Vi satt på hennes balkong och grillade. Mys!

Idag började dagen tidigt, jag åkte in till stan med papp så skulle vi göra lite ärenden, sen så mötte jag upp mammi så satte vi oss och fikade och kollade på en väska jag ska köpa, den är as snygg. Ni kan få se bild, men det står mellan två stycken, fast det är samma märke. Ska lägga upp bilder sen. Iallafall sen åkte jag hem till mamma o tänkte att jag kunde vänta på anna där för anna har varit i malmö, men då hade hon missat sitt tåg så hon kommer senare så jag åkte hem till kära pappa istället.

Nu klockan 7 ska jag ta bussen till centralstationen och möta min väldigt fina vän Anna, senare åker vi hem till henne och äter grillat, kanske ska köpa jordgubbar? O ta massor med fina bilder som jag brukar göra med henne. Kanske bloggar senare från hennes dator, men jag skulle gissa att vi är ute rätt så länge, men om jag får chansen så gör jag det ♥ Pusselipuss.

DAGENS OUTFIT








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0